Hipphurra!

För att jag blir 19 idag:D Hahah men så är det iallafall. Släkten har precis åkt hem och jag kan njuta av alla presenterna. Det var trevligt och fina saker som man har fått:D En bra dag, inte bara för att ja fyllt år utan också för Matte D. Fick idag reda på att om jag bara gör den sista uppgiften(den enda som jag har kvar förövrigt också) så får jag VG. vilket som känns grymt bra:D Och jag åker snart också till Tyskland.

I helgen föresten så köpte vi ett nytt hus med familjen, jag va på Heron två gånger, bowlade och spelade och åt god mat. Jag har även tävlat och laget kom totalt på en första plats. Det känns rätts så bra nu vill jag lova med allt.. I morrn blir det även lite shopping innan jag måste packa för den långa färden ner till södra Tyskland då. Vi ska dra 3-4 natten till Onsdag, vilket betyder sova på lastbilen. Men det blir nice:D Nu ska ja sova, har varit en tuff dag, men grattis ännu en gång till mig!

Shuluuue / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0