Härligt!

De är rätt så nice med en sån här långhelg måste jag säga. I onsdags så var de mys hemma hos Amanda med fruktsallad, film och massa prat:D Igår blev de bio på Heroncity med Marta, Malin och Johanna. Då var det slumdog Millionaire, vilken var en helt okey film.


Idag blir det också Heron med nga andra brudar vilket också blir nice. I morrn ska de tävlas och sen utgång på kvällen hoppas jag på.. Och på söndag så har jag inget speciellt planerat. Kanske hjälpa Nina med en sak:P Måste ju ladda in för den stora dagen också.. Eftersom jag fyller år på Måndag. Hohoho
Nu måste ja fixa mig lite. Jag ska försöka skriva lite oftare nu när Linnea åker på Lördag. Kmr sakna henne juuuh!<3

Shuuluue/ Linao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0