Hejdå gymnasiet och hej sommaren

Fatta att man tagit studenten.. Fredagen var grymt lyckad måste jag säga, de var helt underbart:D Idag är man på bild i tidningen också.. herremingud:P Vet inte riktigt vad man ska säga, orkar ju inte skriva om hela studentdagen men det var iallafall very very nice<3 Men en liten sammanfattning kan jag väl bjuda på:) Först fotografering i skolan som började kvart över sju, vilket innebar en tidig morgon, då vädret inte tillät fotografering ute. När man åkte till skolan regnade det så mkt att man nästan önskade att skjuta upp studenten en vecka i väntan på bättre väder. Efter fotograferingen så va de dricka hemma hos Jill som gällde. Sen vidare till båten vi skulle åka med till en ö där stependium och betyg delades ut.. Sen båt tillbaka men fullt ös på sjungandet. Där väntade folk när vi skulle springa ut. Sen gick vi gemenasamt till stadshustrappan innan de va dags för kortersen. Den va nice, men i slutet trodde jag att jag skulle dö, var så himla kissnödig så då va de inte så nice. Efter de va de hem till mottagningen där de va god mat och massa fina presenter. Sen till Oxelösund hem till Rille i klassen för lite fest innan det blev krogen i Nyköping.. var sen hemma runt halv fem iallafall men en grymt härlig dag var det.

Sen i Lördags var de först hem till Sara på kvällen innan det blev Tullen i Trosa. De va också ruggigt kul, även fast vädret kunde ha varit bättre och även fast de var lite för mycket folk, så man knappt kunde dansa på dansgolvet.. Hohoho

Igår så va de sova som gällde innan jag, Sara och Jennie åkte till donken i Södertälje för att få ett glas.. Hahah härliga vi är. Men vi ville faktiskt ha varsitt glas, så de så.. 

Just nu sitter jag och kollar på blocket, letar efter en bil. Pappa har ringt på nga men har varit ngt konstigt med alla, så bara att leta vidare. Och igår märkte vi också att man måste ringa fort som tusan, hittade en pärla och 10 minuter efter de hade lagt ut den så var bilen såld:( Hade sett fram emot den bilen, Men så är det.  


 
                            STUDENTEN 09 oförglömligt

Shuluuue / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0